Sema357 Merhabalar gebe olduğumu öğrenmeden 1 gün önce saçımı ombre yaptırmıştım, 2 haftalık hamileydim sizce birşey olur mu vicdanen çok rahat değilim…
Ayseaytknnnn Sema357 Diplerine gelmedi diye düşünüyorum ombre olduğu için. Gelmediyse bir sorun olmaz, ben bilinçli bir şekilde ombre yaptırdım doktorumun izniyle 🌺
Derya2867 Sema357 ben 6 -7 haftalıktım sanırım o zaman boyatmıştım bişey olmuyor şu an 12 hafta bitmek üzere
Sevib Sema357 bende bilmeden boyattım açtırma yaptım canım bişey olmaz bir dahakine amonyaksız doğal boyalarla boyarsın ve ya boyatırsın bem öyle yapıyorum her yerde var zaten gratis rossmman vs
Sema357 Derya2867 bu moral verici yorumlarınız çok sağolun inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde yavrularımızı kucağımıza alırız❤️
Sevib Sema357 ben boyuyorum valla kahve tonları akıyor hemen bir de gebelikte çok beyazlarım çıktı anlamadım oluyor herhalde siyaha boyadım 2 3 ay idra eder diye tercih meselesi canım benim için rahat olsun yani ❤️
Deletedmom23234 Sema357 Doktorum dedi ki hamile olduğunu bilmeden yapmış olduğunuz şeyler için korkmayın. Yani 2 -3 haftalık gebelikte bebek daha olusmuyormus bile korkmayın 🙏🏻🥰