Kızlar eşime kahvaltıya gidelim dedim ama arabamiz yok ve otobüsle 15,20 dakika inince de 15 dk daha yürüyeceğimiz Bi mesafede gideceğimiz yer 36haftalik hamileyim çok odemim de var ayaklarım bacaklarım siz olsanız gider misiniz arada kendime de güvenmiyorum bilemedim