patuli https://www.hizliresim.com/8qrrnc3 33+5 teyim. Fotoğraftaki gibi diz kapaklarımda, dirseklerimde kabarcık oluyo sonra kaşınıyor. Bi süre sonra kayboluyor ama daha sonra tekrardan geri geliyor. Sabah acile gidip göstereceğim ama başına gelen varmı? Neden olur böyle
Laleeeeeee Ürtiker yani kurdeşen olabilir sıcaktan, stresten olabiliyor. Bende de daha büyük kabarcıklar oluyordu diz kapağımda ve üst bacağımda sabah kalktığımda yok oluyordu. Doktora gittim çok kez en son bu teşhisi koydular.