Ebrulice78 şahsi görüşüm bakıcıya asgari ücret vereceğime donanımlı bi kreşe veririm . Hem çocuk sosyalleşiyor hemde tamamen çocuğun gelişimine yönelik eğitim veriliyor . 4 ay bakıcıya verdim bana çok yetersiz geldi . Ayrıca asgari ücret vereceksem ücretsiz izin alırım daha iyi