Gafaoz Kbra-yuca aynı durumu bende yaşadım betahcg değerim yüksek çıktı fakat 5 haftalık iken doktor keseyi gördü fakat bebeği göremedi 6 haftalıktan sonra belli olmuştu. Endişelenmeyin kontrole gittiğiniz de o heyecanı sizde yaşayacaksınız ♥️
Kbra-yuca Kbrumt68 canım ne desem boş yeni bir hamilelik yaşıyorum hiç bilgili değilim. Yanlış bilgi vermek istemem sana