Sevimp Evvet doktorunuz kimler hanımlar ve doğum ne zmaan 🥰 Allah kısmet ederse ağustos ortası benimki 🤲❤️
Smyrayjsldirim Cahit beyi düşünüyorum daha henüz bir doktor tercihi yapamadım 😊 inşallah Kasım 1 de doğumum zamanını beklerse tabiki Allah .hayirlisiyla kucağınıza almayı nasip etsin
Zehraspl Bende akif yilmaza gidiyorum ama biz suan 10+3 olduk doğuma daha coook var😬korku ve heyecan simdiden basladi ikinci bebek olmasina rağmen 🤣