Sevgili annelerimiz merhaba düzenli olarak her ay tsh baktırıyorum gebelik basında tsh yüksekti ama ilaçla kontrol altına alındı en son 22. Gebelik haftamda tsh 1.43 serbest t4 0.66 geldi referans 0.6-1 arasında ama işte bir düşüklük var böyle bir durum yaşayan oldu mu bir sıkıntı oldu mu yardımcı olırsanız çok sevinirim