Hacersoy Kizlar bu tetenoz asisi olali bi hafta oldu hala agriyor siskinligide inmedi sizce normal mi nereye gitmem gerekiyor endiseliyim ya☹️
Sevilss Hacersoy Banada ağır geliyor o yüzden sürekli erteliyorum vurulmadım daha ateş kol ağrısı şişiyor bende aynı yani endişelenme
Zeyyyn Hacersoy ağrılar geçti tabi kaldıramıyordum yatamıyordm bazılarına fazla dokunuyor aşı 2.dozda hiçbişi olmadı mesela
AysLLL Hacersoy canim benim o asi varya agzina yandgimin 😂 tam abartisz 1 ay maf etti agridan beni olamaz ole bi agri 🙄
Hacersoy AysLLL ya korkutma beni gercekten bi ay mi agridi ya bi ay sonra ikinci dozu vurulucam ha off doktora falan gitmedin mi
Sevilss Hacersoy artık pazartesi gidicem kaçarı yok ilk gebelikte 2 tane daha olsaydım ömür boyu koruyucu oluyor 5 tane vurulunca o zamanda kaçtım ama artık kaçarı yok mecbur 😰 olucam
Rmys_eyllhfa_ Normal canım eğer çok ağrın varsa parol içebilirsin pamuğa soğuk kolonya döküp aşının oldu yeri ovarsan dağılıp hafifliyor 🙂ben 10 gün kolumun üstüne yatamamıştım
Aylin2011 Hacersoy masaj yapın zamanla geçiyor merak etmeyin önemli birşey değil aynısı bende de olmuştu
2sy Hacersoy saglik ocagindaki ebeler yapiyor zaten o asiyi. Ebene bir danisabilirsin bence. 2 3 gun agri oldu ama sislik olmamisti bende
heyecanli1anne Hacersoy Geçmiş olsun. Aşı vuruldugunuz yerin üzerine kolonyagi doktugunuz pamukla masaj yapın ve buz koyun ara ara. Düzenli yapın geçecektir.