Selamlar güzel anneler,
40+5 im ve doktorum daha fazla beklemek istemediğini söyleyip yarın hastaneye yatış yapmamı istiyor. Suni sancı veya sezaryen olacak ama ben suni sancı istemiyorum. Sancım yok durup dururken suni almalı mıyım? Önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🤲🏻💐