Merhabaa güzel anneler ikinci gebeliğim 23 haftalığız ilk gebelikte baya enfeksiyon mantar kaşınma yaşadım çok çekmiştim afedersiniz elim sürekli oradaydı hep kaşınıyordum bir gün doktorum bir krem verdi onun dışında laf arasında da bana sirkeli su ile yıkan demişti . Aynı sıkıntıyı ikinci gebelikte yaşamamak için erkenden önlem aldım lavaboya bir şişe sirke bıraktım çıktıkça suyla karıştırıp onunla yıkanıyorum . İyi geliyor arada kaşınacak gibi olunca hemen kullanıyorum kesiyor.enfeksiyonu da önlüyor bilginiz olsun ben çok faydasını görüyorum umarım sizin de işinize yarar ilaca hiç ihtiyaç duymadım 🌸🌸🌸