35+1 hafta olduk bugün 🙏 bazen sol bazen sağ kasığıma bıçak saplanıyor sanki belim de ağrı yok bugün 10 kere oldu 1 dakika sürüyor ağrısı idrar yolu enfeksiyonu da çıktı bende ama hiç bir şikayetim yoktu yanma vs doktor dedi şaşırdım üromisin mi ne tek kullanımlık ilaç verdi ondan olabilir mi yoksa sancım mı var acaba?