Bildiğiniz sağ tarafımın üstüne yattığımda aşırı agrım oluyor kontrom haftaya pazartesi yani artık agrılarım artarsa gideceğim acile bide arada yalancı sancı oluyor nefes bile alamıyorum o an korkuyorum etken doğum falan olur diye ama araştırmalarıma göre bunlar normal sanki herkezde oluyor