Egemenim64 ilkgebelik123-_ 24+0 dan selamlar sıcaklar ve uyuyamama dan başka bi sıkıtım yok haa bir de canım kızım artık detaylıda sırtını dönmesin bu 3. Girişim her girişimde sırtı dönük kontrol de de 😊😍
Mavi34 ilkgebelik123-_ 23+1 olduk tekmelerimiz coştu bu günlerde. Sıcaklar çok zorluyor ayakta kalırsam az birşey hemen belim ağrıyor. Plesentam rahim.agzinda ama ufak bir değişme olmuş yerinde inşallah yukarı çıkarmı diye bekliyorum. Onun dışında herşey yolunda şimdilik. Bu arada benimki küçük prens 💙
Rabianurum52 Zor gecioo hamileliqim. Cok sicak terliorum pisiyorum sicakdan sifir kolla duruorum valla.24+1im. Agirlasdim belim.agrioo sag sola Zor dönüorumm.. tekme atioo mutlu oluorumm 💕👶👶👣👣cnm prensesjm
ilkgebelik123-_ Bende 12 yi geçince 24 oluyorum 😍 aşırı sıcak benim kızımda çok hareketli maşallah hiç durmuyor bu haftadakilerin hepsi kız sanırım 🙏😍