Gul76 bu benim 2. Gebeliğimde ilki mecburi sezeryan olduğum için bu doğumumda sezeryan olacaktı, evet söyledikleri doğru herkese aynını söylüyorlar banada öyle demişleri ilk ve normal doğumları herhangi bir sıkıntı ekstra bir durum olmadığı sürece 42 ye kadar beklediklerini söylemişlerdi ağrı sancı suyun nişanım gelmesse aynı şekilde sezeryanları da öyle 39. Haftaya kadar beklediklerini söylemişlerdi ben hatta benimki belli nasılsa 38. De sezeryan olsam alsanız demiştim 1 hafta daha durmamız gerekiyor demişlerdi, 37. Den sonra acil yeşil alandan randevusuz gidiliyor genel muayene ve kontrol olduktan sonra ağrın sancın suyun yoksa geri gönderiyorlardı bende öyle yaptım 39. Haftaya kadar bekledim bana tam 39. Haftamın dolduğu gün saba randevu verdiler çağırdılar doğuma gel diye tam o gecede sancılarımda başlamıştı tesadüf gittik hemen bekletmeden doğuma alındım yani