Edaomereroglu Merabalar, aranıZda gop bilge hastanesi cengiz bey e giden var mı ? Memnun musunuz? Nasıl biridir ??
OktayMeltemSahin Edaomereroglu benim ablam orada doğum yaptı ve 4 yıl orda çalıştı bende Oraya gidiyorum ama oğuz beye gidiyorum cengiz beyin de adını çok duydumm çok iyi diyorlar
Eliffff Edaomereroglu benim annem kardeşimi cengiz beyde doğurdu canım.çok memnundu tabi 14 yıl önce.şimdi bşraz yaşlanmış olmalı
Leylatozlu Edaomereroglu Bende bilge hastanesine gidiyorum ama serdar veye cok memnunum persemve gunu allah nasip ederse dogum yapicam canim.
PnRTurK53 OktayMeltemSahin bende oğuz beye gitmek acil bir durumumdan dolayı nasip oldu harika bir doktor eğer orada oturuyor olsaydım kesinlikle oğuz beye giderim her konuda tek tek açıklama yapan çok iyi biri
Edaomereroglu Hm bende bugun fiyat konusunda anlasmaya gittim benım ikiz beneğim olucak allah nasıp ederse 25. Haftamdayım cengiz bey in methını cok duydum bu yüzden acaba nasıl biridir dedım biraz elektrık tam alamadım ama muayene olmadım sadecw konustuk biraz umarım devamında muayene esnasındaki tavrı durumu daha farklıdır tamamen tevrubesi ve tavsıye uzerıne isyorum cengiz bey i
Edaomereroglu İnş canım rabbim hayırlısı ile kucagına almaya nasıp etsın ıns 🤲🏻 Ne kadar ucret doğum acaba ?