Bence bende çok güzelim eşimde çok beğeniyor -ki öyle olmasa evlenmez diye düşünüyorum 🤷♀️
Hamilelik öncesi giyimim falan da bence kusursuz 😍
Ama gel gör ki ;
Geçen traş makinasını eline almış gel diyor bıyıklarına şekil vereyim dedi 😏
Karpuz gibi büyüyen totom , karnım bırak süslenmeyi çişe yetişsem çok şükür dedirtiyor 🙏
He malum tek çocuk karnımdaki değil , evde 3 yaşında herşeyi sorgulayan bir çocukta olunca nefes alabilmek bile lükse giriyor
Durum bende böyle tatlım 💋