20 gün oldu dogum yapalı dikişlerim mahf oldu yeşil enfeksiyon oldu artık batikonla pansuman yapmama ragmen Dr gittim başka bi Dr seçtim muayene etti ve kesinlikle iltihap kurutucu melhem kullanmalısın dedi patikonla olacak iş degil di çünkü özel bölgem komple dökülücek gibiydi bi muayene olun derim şu an iyiyim 15 gün sonra geri gel dikiş düşmezse keserim ucunu dedi inşallah gerek kalmaz