16+4 haftalık hamileyim su gibi akıntımın gelmesiyle doktora gittim ( çamasırım baya ıslanıyordu idrarını kaçırmış gibi) yapılan kontrollerimde bebeğin suyu değilde enfeksiyondan kaynaklı akıntı denilip vajina baticonla temizlenildi . Bu durumu yasayan varmı yani su gibi akıntı . üzerimden atamıyorum yasadıgım o durumu. Tekrar olurmu korkusuda var her nekadar bebek iyi denilsede korku var içimde