Tugce28 gokcekocyigit07 3 gündür kanamam var az az adet olucam diye beklerken devamı gelmedi hiç hatta iki gün sürdü
gokcekocyigit07 Tugce28 yerleşme kanamasıdır ya da belki üstüne gördünüz bilemeyiz,ben çok yoğun regl kanaması oluyorum diye doktora gittiğimde hamile olduğumu öğrendim 🤭
Mom54755 Tugce28 gözünüz aydın hayırlı olsun ❤️Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲benim gibi isteyipte olmayanlar içinde dua edin
mbt34 Tugce28 Öncelikle hayırlı olsun sağlıklı bir gebelik olur inşallah. Yanlış hatırlamıyorsam tüp bebek süreciniz vardı sizin de. 2.transferi mi oldunuz?
Tugce28 mbt34 evet ama ikinci transferim de olumsuz sonuçlandı ve geçen ay hiç dikkat etmedim nasılsa olmuyor diye şu an çok şaşırdım
mbt34 Tugce28 transfer sonucu ise farklı bir uygulama yapıldı mı diye soracaktım ben de. Demek ki nasip böyleymiş sizin için :)
Tugce28 Nur5 inşallah güzel sonuçlar alırsınız rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻yaşamış biri olarak sizi çok iyi anlıyorum