yagmuurry1 37.ci haftadayım kızlar ara da sırada adet agrısı gibi agrı oluyor sonra geçiyor. Sizde de oluyormu bu doğum yakın galiba 😄😄
mertinannesi1 yagmuurry1 pazartesi günü kontrolum vardı ben de aynı şekilde hissettiğimi söyledim doktoruma bunlar yavas yavas dogumun habercisi dedi ☺️ Suan 36+5 im
Zeynep228 yagmuurry1 evet ya ama bu da zor acaba gerçek sancılarda böyle gelip gidecekmi😂😂 inşallah sağ salim doğururuz
Eda115354 yagmuurry1 ben de 37 olucam arada oluyo ama çok zorlamıyor doğum habercisidir sizin de öyledir 🙃