Gokcemcelik benimde gebeliğimin başlarında öyleydi, doktor biraz takip et eğer çarpıntın geçmezse kalp dokturuna yönlendiririm demişti ama geçti gitti. Hiç endişelenme bence normal kalbin artık eskisinden daha çok çalışıyor hem senin hem bebeğin için zamanla kalpte alışıyor bu duruma heralde şuan heyecanlı o da 😀