Buraya doğum hikayemi yazmak için çok sabırsızlanırdım çok şükür bu günleri görmek nasip oldu. O zaman başlıyım anlatmaya;
2 temmuzda bebeğimin haraketlerinde azalma hissetdiğim için hastaneye gitmiştik ama tüm kontrolde herşey normal çıkmıştı doktorum 6 temmuzda tekrar gelmemi söyleyip beni eve yolladı. Sonraki günlerde bir sıkıntı yoktu pazar günü temizlik yaptık hatta nolur nolmaz diye çünkü 34. Haftamdan sonra içime sanki 38. Haftamta doğacak gibi geliyordu nitekimde öyle oldu. Temizlik yaptık ettik derken pertimiz çıkmış bir şekilde uyuduk eşimle, gece 2 de karnıma bir ağrı girdi bağırsaklarım bozulmuş gibi zar zor kalktım tuvalete gittim su gibi büyük abdestime çıktım bir anlam veremedim internetten araştırdım hatta ama uyku sersemi çok anlamadım geri yattım. Sabah karşı 5 gibi bu sefer mide yanmasına uyandım gidip süt içecektim yatıştırsın diye ayağa kalktım bir ıslaklık hissetim akıntı gibi bakıp öyle mutfağa gidiyim dedim tuvaletin kapısından girmemle suyum gelmeye başladı ne olduğumu şaşırdım eşime seslendim o durumda bağırmam gerekirken çok kısık seslenmişim eşimin beni duyduğunada ayrı şaşırdım normalde derin uyur suyumun geldiğinde görünce ufaktan panikler gibi oldu hemen doktorumu aradım hastaneye geçmemi kendisinin geleceğini korkmamam gerektiğini söyledi. Allahtan çantamı bir kaç gün öncesinde kapayıp kapı girişine koymuştum babamı aradık hemen geldi aldı bizi hastaneye geçtik. İlk kontrol yapıldı nst bağladılar falan derken ufaktan kasılmalarım gelmeye başladı açılmamın sadece 1 cm olduğunu söylediler doktorumla görüştüler ve yatışım yapıldı. Covid testi damar yolu evraklar derken saat 10 oldu doktorum hala gelmemişti eşimide içeri almıyorlardı sonra aldılar yanınızda kalacak içinde covid testi istendi biz annemle eşime yaptırdık ne olur olmaz diye bu ara gelip açılmama bakıldı hala 1 cm öyle olunca benim normal doğuma olan inancım tamamen kayboldu zaten bebeğim kanalada girmemişti. 11 gibi doktorum geldi normal doğum istersem deneyebileceğimizi ama riskli olduğu söyledi çünkü gebelik şekerim çıktığı için sıkıntı yaratır dedi bende kendisine zaten çok güvendiğim için ona bıraktım kendimi test sonucuma göre doğuma alıncaktım 2 de anca çıktı sanırım sonuçlarım nstye bağlandım odaya döndüğümde hemşire hadi hazırlan doğuma gidiceksin dedi o zamana kadar sakin kalan ben aşırı paniklemeye başladım zaten panik atağım olduğu için beni o an biraz zorladı o saate kadarda sürekli birileriyle konuştum telefonla sakinlemek için sancımda çok hafif vardı zorlamıyordu suyum gelmeye devam ediyordu. Neyse o an geldi sonda takıcaz kasma kendini dediler dedim nolur uyuştuktan sonra takın yok dediler herkesin acı eşiği farklı olabilir benim canım çok yandı dar falan dediler bu acıysa doğumda neler olacak diye düşünmeye başladım o an. Sandalye ile doğumhaneye götürdüler yanımda eşim vardı o an aşırı panikledim ağlamaklı oldum korku endişe heyecan bütün vücudumu sarmıştı korkma oğlumuza kavuşucaz ben seni bekliyorum dedi eşim. Epiduralli spinal olacaktım ama epidural tutmadığı için genel anesteziye döndü. Çok garipti içerisi doktorum hep yanımda beni sakinleştirmeye çalışıyordu allah ondan razı olsun azda olsa beni rahatlamıştı. Sonrası yok derinden gelen sesler gözümü açmaya çalışmam eşimi yakınımda hayal meyal gördüm annemi göremiyorum başladım annem nerede demeye oda oradaymış meğersem bir rahatladım onu görünce. Herkes bebeğimin bana benzediği söylüyordu cidden kendi bebekliğimi doğurdum. İlk gün sütüm gelmedi 4 saat sonra yataktan kalkamadım tansiyonum düştü panik atağımda olduğu için kalkacağım zaman panik yapıp kalkamadım. Bebeğimi mamaya başlattık mecburen ertesi gün sütüm geldi ama bebeğim kavrayamadığı memeyi 16 gün oldu bu esnada sarılıkta olduk sarılık olunca memeyi reddetmeye başladı şuanda sütümü sağıp veriyorum mamada veriyorum ama pes etmedim başlarda pes ediyordum ağlıyordum beni tercih etmediği için sonra önemli olan onun karnının tok olması iyi olduğunu bilmek yetmeye başladı koruyucu aldım onun azda olsa emiyor inşallah memeyi kabul eder tekrardan şuanda tek istediğim bu. Ona bakınca herşey çok başka oluyor annem hep evlat kokusu başka olur der cidden başka oluyormuş iyiki doğdu iyiki doğurmuşum Allah isteyen herkese nasip etsin benim çektiğim acıların hepsine değer onun varlığı. Oğlum Uras 5 temmuz saat 15:35 de dünyaya bizlere gözünü açtı ömrüm yettikçe hep yanında olacağım onun yorgunluk uykusuzluk olsa bile onun kokusuna değer anne olmak çok güzelmiş.
Ben yanıma depend almıştım iyikide almışım çok rahat ettim kanamam bir tık yoğundu ona rağmen sızdırma yapmadı bile.
Bulunduğum oda çok sıcaktı yanıma 3 gecelik almıştım bir kaç tane daha alabilirmişim ben çok terledim çünkü.
Onun dışında Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin isteyen herkesede tez zamanda bir bebek nasip etsin. Ben buradan mezun oldum ama buraları bırakıp gidemiyorum 🌸🥰