Eceatesx Kizlar biz gün aldık sezeryan için ve o kadar hızlı geçiyor ki günler oğluma ,minigime, mucizeme kavusmama son 11 gün 💙🧿 sizde durumlar nasil
Eceatesx Sultannn3750 ay inşallah gelir bende 38+5 de sezeryan olucam 😊 aslında o kdar beklemek de istemiyorum 38de sancım ve suyum gelse keşke 🤭
Sultannn3750 Eceatesx bende beklemek istemiyodum aslinda hemen dogsun istyodum bu haftada ben belledikce kizm nazlaniyor sanirim