İlk dogumumuz cok benzer gecmiss bende suniyle doğum yaptim ve aynı şekilde ikinamadim ebelerin yardımıyla bebek çıktı, şimdi ikinciye hamileyim daha çok erken olmasına rağmen şimdiden dogumu düşünüyorum suni sancıdan coookk korkuyorum, umarım benimde sizin gibi geçer ikinci doğumum kendi sancımla doğum yaparim insallahh 🤲