Bebegim4 Çok soru sordum bugün hakkınızı helal edin kızlar 20+ haftalık hamileyim adet günlerim ama bel ağrım dan ölüyorum ve bacağıma vuruyo acile gitsem alttan bakar diye korkuyorum gidemiyorum da çok sert davranıyorlar bu haftalarda normal mi bu şiddetli bel ağrısı
E-Y Bebegim4 canim normal o haftalar yürüyemiyordum ben kalsiyum ve magnezyum desteği alabilirsin. Ozellikle magnezyum destegi ağrıyı hafifletiyor. Doktora gitsende birsey yapmaz ki erken doğum riski var mı diye bakar ilac vs verecegini sanmıyorum.🌸
ZeynepKir Bebegim4 ya en iyisi doktora gitmek ama haklısınız sert muamele konusunda karşılarında insan yok gibiler..
2melekannesi_ Bebegim4 bel ağrısına eşlik eden kasık ağrısı sancı vs yoksa korkmayın bence uzanın dinlenin bebek büyüdükçe taşımakta zorlanıyoruz bel ağrısı olabilir diye okumuştum
Nurgullmom Bebegim4 Bazen oluyo öyle ama aşırıysa bi kontrole gitmenizde fayda var tabii devlet hastanesinde kanama vs olmadigi sürece alttan muayene etmiyolar zaten önce sana soruyolar. Nst ye bağlarlar büyük ihtimalle aynı haftalarda gaz sancısı gibi bi ağrım olmuştu alttan bakalmmi dediler yok dedim nst cektiler dogum sancisimi diye oda temiz cikti gönderdiler. Gitmende yine bi fayda var belki sansina nöbetci doktorda ordadır. Birde alttan muayenede korkulcak hic bisey yok canın hiç acımıyo ben ilk defa gecen hafta oldum gayet normal gecti hissetmedim bile.
Bebegim4 ZeynepKir aynen öyle alttan bakıyorlar yoksa kabul etmezlermiş de yaptığı hareket sertlik de cabası ayrıca korkumdan gidemiyorum
E-Y Bebegim4 magnezyum tabletinin dozunu yukseltmesini isteyebilirsiniz doktordan maden suyu bazen yeterli gelmiyor. Allah şifa versin inşallah 🤲
2melekannesi_ Bebegim4 magnezyum kullanıyor musunuz doktorunuza danışıp başlayabilirsiniz magnezyum da çok faydalı olur
Bebegim4 2melekannesi_ ya kuzum kullanıyorum ama hiç faydası yok bana kafayı yicem gerçekten yaa maden suyu iki tane içiyorum yine de magnezyum değeri 1 küsürat düşük napcam bilmiyorum vantilatörle yatıyorum üstüne vermiyorum ama o mu çarpıyo acaba diyorum ama çok fena oldum ya
2melekannesi_ Bebegim4 vitamin takviyesi şeklinde alsan daha hızlı etki eder belki. Olabilir vantilatörden de yaz günü farkında olmadan üşütebiliyoruz
Alismomi Bebegim4 canım çok sıcak olsa da vücudumuz hassas dönemde. Ben de kasık ağrılarımdan duramıyordum dr sıcak olsa da üşütüyorsundur dedi bu sıcakta çorap giyiyorum ama ağrılarım geçti. Sen de üşümüş olabilirsin farkında olmadan
Bebegim4 2melekannesi_ multi vitamin içinde de var ayrı 365 mg sabah akşam da kullanıyorum vallahi yararı yok bana hiç süt desen günde 2 yada 4 bardak kesin içiyorum ayran hariç bel ağrısından da çok korkuyorum hele bacağıma vurunca şiddetli oldu üstelik hep yatıyorum ondan mı oluyo anlamadım
Bebegim4 Nurgullmom kendi doktorum olsa alttan baktırırım ama acildeki doktorlar çok acımasız davranıyorlar bi kere kanamam oldu alttan bakıcam kabul etmiyosan gelme dedi direk o yüzden korkuyorum birde 20+ haftada nst ye bağlarlar mı ki beni daha küçük değil mi
Cbusra93 Bebegim4 normal bişey benim de öyle magnezyumu günde 2 ye çıkardı doktorum biraz hafifledi ağrılarım
Busra_korkmazz Bebegim4 alttan baktirmak istemedigin halde kimse seni zorlayamaz. Kesinlikle gerek yok acil dr lari fazla bise bilmedigi icin kolayina gelio alttan bakmak. baktirma. bisey yoktur bu haftalarda cok geriliyo karin buyuyo normal agri gecicek sabret bendede oldu smdi gecti 22. Hafta
Nurgullmom Bebegim4 Küçük ama yazdıkların doğum sancısındada yaşandiğı için kontrol amaçlı bakıyoLar bazen. Benim o haftada bakmislardi ama zorla makine bebegi algıladi zaten bi sorun yokmus. Şansina kendi doktorun nobetcidir belkii
Busra_korkmazz Bende tipki boyle hissettm ikiz gebelik 20. Haftada oyle cok bel agrim oldu ki adet sancisi gbi sonra hfifledi kullandigim ilaclar sabah aksam progestan devit3 5 tane damla decavit demir ilaci gynoferon magnezyum omega3
Bebegim4 Busra_korkmazz bende omega hariç hepsini kullanıyorum progestan günde 3 haftalık iğne birde öyle bir vuruyo ki afedersin popo üstü tam yanıyo böyle adet olunur sökülemeyince sancı olur ya onun gibi sonra bacağıma vuruyo
Bebegim4 Busra_korkmazz ay görsen kuzum buradaki yamyam doktorlar dönmedikleri kalıyo benim kanamam var acile gitti doktoru tanımıyorum zaten uzman değil alttan bakıcam istersen baktır yoksa üstten bakmam dedi 14 haftalıktım nerdeyse tartıştım bende baya bi poliklinikler bakmıştı sonra