kizlar merhabalar💓
Hikayemi başından anlatıp içimi dökmek istiyorum ..
İlk baslarda bebek istedik iki ay denedik😓 olmayınca akışına bırakalım dedik… Bayagidir korunuyorduk. Bu ay kaçak oldu çokta heveslenmistik.. oğlumuz olursa alpaslan kızımız olursa gökçe olacak diyorduk. Sonra günün geçti ,4 gün tabii hem şüphem olup hemde gecikme olunca dedim kesin hamileyim. İnşallah adet olmam inşallah hastayımdir… Sonra hastalandım. O kadar üzüldüm ki… Ne desem boş ne söylesem boş.. çok şükür Rabbime herşeye rağmen bir oğlum var sağlığımız yerinde ama gönül istiyor işte sizler ne durumdasınız? Şimdi yeni ovulasyon bekliyorum 🤷🏻♀️