Barlascemom 24+3 günlük hamileyim ve bebeğimi günlerdir altta hissediyorum karın yapim da alta doğru inmiş gibi olumsuz bişey var mıdır yoksa bu durum normal midir ben mi evham yapıyorum bilgisi olan var mi
ilkgozagrimhavinim Barlascemom benimde hep altta. 24.haftaya girdik en başından beri hareketlerinide aşağıda hissediyorum. Doktorum sıkıntı yok dedi.
Gul-42 Barlascemom benımde oyleydı canım suan yukarda hıc bırsey yapamıorum butun hareketlerım kısıtlandı