damlaikan bende sarıyerde oturuyorum ve istinye devlet 10 dklık yol bana biraz açıklama yapabilirmisiniz rica etsem lütfen, doğum yaptınız mı yoksa kontrol mü kime gidiyosunuz yada gittiniz doğumdan sonra özel oda veriyolar mı fiyat nedir yada toplu olarak 2-3 kişilik odalar da mı kalınıyo. Kafanızı şişirdim kusura bakmayın ama bilgi verirseniz çok sevinirim 😍💙🙏🏼