Bende 1 kez yemiştim ama doktorum uyardı bir kereden bisey olmaz ama bir daha yeme dedi.Cok fazla A vitamini iceriyormus özellikle ilk haftalarda A vitamini bebek gelişimi için zararlıymis öyle açıklamıştı bir daha yemedim.38 haftaligim şükür bir sıkıntı yok