Ozzgeee 38+4 haftalığız doktorumuz her an olabileceğini söyledi en son nst de 2-3 kere 100 ü Gördük. Bugün karnım çok sık sertleşiyor. Rahim kasılması mı yoksa bebek mi anlayamadım. Doğum ağrısı nasıl olur?