Prenses21 Artik kasilmalarim bel agrisi kasik agrisi yasiyorum gidip gelen ozellikle geceleri daha fzla oluyo 38 haftaligim bebegin trkmelerini kasiklarimdada hissediyorum bazen toplanip biyerime tas gbi oluyo nefesimi kesiyo canimi yakiyo
Gamzemirenver Prenses21 aynı ben aynı biz 37+0 iz aynı şeyleri yaşıyorum bende bilmek istiyorum ne zaman gelir tahmini
Suleasyaa 38 haftaligim ayni şeyleri yaşıyoruz ama bebeğim doğum pozisyonunda ve başı kanalda o yüzden oluyor dedi doktor. Nst de düzenli sanci çıkmadığı için alttan muayene etmedi.bayram sonrası alttan bakacak açıklık varsa başlatacak doğumu