Bunu biz bilemeyiz temkinli yaklaşıyor olabilir herkes. Ama benim de ilk hissettiğim zamanlarda bi hissettim. Sonra bikaç gün hissedemedim gibi şeyler oldu aynı senin gibi düşüncelere de kapıldım açıkçası. Bişi mi oldu diyor insan. Merak etme bence mutlu olmaya bak henüz çok küçük 🧿 inşallah bişi yoktur. Hepimiz zamanında sağlıkla alalım kucağımıza. Amin 🙏