Moralim çok bozuk bebeğim iki kere emdi beni sonra ememedi meme ucumu tutamıyor ya da çekemiyor…
sağıp veriyorum biberonla ve mama ile takviye ediyorum..biborana alışır diye korkuyorum…Nasıl tutar mememi beni emsin çok istiyorum🙏🏻
başına gelen arkadaşlar tecrübeleriniz tavsiyeleriniz nelerdir??