Beyzanur0663 bende 32+1 de ikizlerimi doğurdum bugün tam bir ay oldu küvezdeler doktorlar hiçbir zaman şu kadar kalır demiyolar tahmini bile bir şey söylemiyorlar sabırla beklemek lazım ve tamamen iyi olana kadar orda kalmaları daha iyi Allah korusun evde bir şey olsa müdahale de edemeyiz benim bebeklerim uyurken arada nefes almayı unutuyorlardı mesela o yüzden ne zaman iyi olacaklarsa o zamana kadar durmaları daha iyi siz iyi olun moralinizi bozmayın geçecek bugünler de