Hamileyiz bağışıklığımız düşük Allah korusun vefat esen kaç hamile haberi okudum o yüzden kendimi korumaya çalışıyorum. Bayram ve ben hiçbir yere gitmedim. Eşim kurbana gitti gerçi çift maske ile. 33. Haftamdayım sabrediyorum. Aşı da olmadım. Ama doğum sonrası ne yaparım bilmiyorum. Torunlarını görmeye gelen insanlara da gelme denmez ki..