Munire20 Bebeğim aşırı derecede hareket ediyor korkuyorum durmuyor normalde bu kadar çok aşırı hareket etmez kasıklarımdada adet olcak gibi ağrılar oluyor bebeğinle aşırı hareket etmeside bi sorun var mı sizce kızlar durmuyor hiç hastnye gitsem mi
Fatma_ozcan99 Munire20 korkmana gerek yoj bence bende senin gibi aynı haftadayız benim de sancılarım oluyor bebeğin hareket etmemesinden kork bence hareket ediyorsa gayet sağlıklıdır bence
Arzuska 40+2 dün benimde öyleydi ama bugün bir o kadar sakin eğer kanama yada suyunuz yoksa telaş yapmayın herşey yolundadır
Fatma_kurt19 Kızlar 38.1 olduk beyaz akıntı ile beraber kan gibi akıntım da var kasıklarım da ağrı var acaba doğum mu gerçekleşecek 😬