Bsanal @Dilaraatrkgl
gebe kaldığım da basladigim hekimle bi sorun yaşadık ve sonrasın da bi arkadaşımın önerisiyle Embiye yılmaza gittim 33.haftamda kendisi harika pozitif bir insan tatlı dilli anaç bir kadın 😍❤
doğum yaptım 43 gün önce 40 haftada sezeryan oldum normal doğum bekledik nasip olmadı ama şöyle anlatayım kızım 16 günlüktü annem gitti biz o günden beri yalnızız eşim yardımcı oluyor ama sonuçta ameliyat oldum ve inanın çabuk toparladım kendim yıkıyorum kızımı şükürler olsun 🙏🙏🙏
araştırabilirsiniz embiye hocayı hemde fiyatı da çok uçuk değil kendi muayenehanesi olmasına rağmen 150 tl anlaşmalı hastaneleri var