Bugün ki nst de ebe nst sonunda geldi, aa senin sancıların var suan kaç cm açıklığın var hemen sonucu doktora götür bir değerlendirsin dedi tabii bende bir heyecan bir panik bir mutluluk😀 sonucu doktora götürdük gayet iyi dedi ebe böyle böyle söylemişti dedim onlar normal dedi geçiştirdi🤷🏼♀️ Hiç bir şey anlamadım doktorun dediği tabiki daha doğrudur ama ebe neden öyle dedi ki acaba aklıma takıldı 🙄