irorkay Kızlar bebeklerinizin hareketi ne şekilde? Benim artık eskisi gibi kpır kıpır değil, ayaklarını dayıyor sadece hareket ettiriyor hafif hafif öyle..sizin nasıl
Greyfurt irorkay 38+1 günlük hamileyim bende bugun kontrole gittim bunların çok normal olduğunu artık yeri daraldığı için böyle olduğunu söyledi 2 saatte bi hissediyorsan bi problem yok dedi canım. Sağlıkla vaktinde gelsin kuzucuklar😍😍
irorkay Greyfurt aynen hissediyorum dediğin gibi 2 3 saatte bir ama hafif hafif içten dediğin gibi yeri daraldı o yüzden heehalde
September_ irorkay benim de sabah bi yarım saat bi oynamadı korktum 😂 ama onun dışında genede hareketli maşallah galiba minik bebek olduğundan 💕
Merveorhnoglu Anne3 birde beni hic uykumda rahatsiz etmiyor tekme falan ben ne zaman uyanirsam kizimda ozaman basliyor oynamaya acaba benim gibi uykucumu olcak o da 😂 ya da beni üzmeyecek hic galiba dogunca 🤌🏻🤲🏻