Noodle yiyen var mı
busracekerr evet 2 haftada 1 faln yiyorum
busracekerr Sık sık yiyorum özellikle köri soslu olanı çok seviyorum😋
busracekerr çokkk seviyorum ama mide bulantısindan yiyemiyorum 😏
25 hafta da 2 3 kere yemişimdir canım