eylul2306 Ahh çok haklısınız çalışırken çok daha zor gerçekten Allah yardımcınız olsun 😔 bende hastaneye yattım çıktım doktor kontrolünde içim çok rahattı sizde öyle olun inşallah geçecektir bende 19 haftalığım hala devam ediyor… olumlu bakalım, bu dönemde istirahatin önemini çok iyi anlamışsındır demişti doktorum yattıkça azalıyor çünkü, çalışınca da haliyle ona bağladım şimdi devam etmesini.. birazcık yatabilseniz hemen geçer emin olun, içinizi ferah tutun akşamları hiç iş yapmadan dinlenin inşallah sağlıkla atlatacağız bu süreci ❤️❤️❤️