Jdjdjdjk Kızlar 17+5 iz yalnız halen ilk dokunuşu hissedemedim, ilk gebeliğim sizler kaçıncı haftada hissettiniz??
Rzemheri Jdjdjdjk Bizde 18+1 haftalığız bende henüz net bir şekilde hissetmedim seyirme gibi ya da karın gurultusu gibi hafif hareket oluyor o kadar 🥰🙈 Bende sabırsızlıkla ilk hareketleri bekliyorum ❤️
Jdjdjdjk irorkay ultrasonda falan bi sıkıntı yok çok şükür ama büyüdükçe insan hareket bekleyip sonra tedirgin oluyor
imrenistan Jdjdjdjk 2 hafta önceydi detaylı ultrasonla bakmıştım herşey normaldi çok şükür doktorum bu hafta hissetmeye başlarsın demişti 20. Haftamın sonlarıydı
Zyneepemree Jdjdjdjk 18+1 de hissetmiştim böyle pıt pıt tarzında şuan 28+1 deyiz balık gibi kayıyor herkeste bir olmuyor zayıflar daha erken hissedermiş doktorum öyle söylemişti
Merakliduygusal Bende 19+5 de hissettim ama çok çok ufaktı gaz gibi hissediyordum, şuan da 21+4 daha net hissediyorum ama öyle cok güçlü tekmeler değil tabi.