Hanımlar bebek bezi kaç adet aldınız yeni doğan için ben prima 1 numara almayı düşünüyorum 70li mi yeterli olur mu yoksa 140lı falan mı almam lazım ? Bebek büyüyor ya hani sonralardan olmazsa diye dedim ne zamana kadar 1 numara bebek bezi kullanılıyor 2 numaraya geçiliyor