ecoss45 17+6 günümdeyim 16. Haftalarda bir iki kere hareketini hissettim gibi ama devamı gelmedi tam olarak ne zaman başlar deneyimlileri bekliyorum 😍
oglum0603 ecoss45 17 haftalikken 1 kere hissetmistim. 20 haftaya kadar da hiç hissedemedim, 20 den sonra hareketlenmeye basladi
Yagmur00 ecoss45 19 haftada yım ben erken hissettim ama tabi ne oldugunu pek anlamıyorsun bebek mı gazmı falan simdi oyle atıyor oynuyor falan oyle zaten bu haftalar da hep uyurlar canım geceleri kalkar ılk hamılelık te pek hissedılmiıyor yanı tam anlamıyor sun
Nazlican1994 ecoss45 bende 17′ de bir kez hissettim sonra 20′ ye kadar hiç hissetmedim. 20′ den sonra sürekli hissedildi maşallah 🤩
Zeyyyn ecoss45 19 haftada biraz daha artar 21 haftada daha netleşir hareketler canım valla sonrasında durmuyor 😂 akşam yalvardım sıcaktan uyuyamıyorum zaten nolur kızım hareket etme uyu bende uyum diye 🤭
ecoss45 oglum0603 bende daha sonra hissetmeyince tedirgin oldum normal o zaman inşallah hep hissederim 🤩
ecoss45 Yagmur00 16.larda hissettiğimde bir şok geçirdim çok güzeldi sonra bir daha hiç hissetmedim bakalım zamanlar başlar o zaman 🤲
Zeyyyn ecoss45 inşallah canım bende o haftalarda sormuştum tedirgin oluyordu insan ama vakti gelince durdurak bilmiyor 😂
bahtnurr1 24.haftaya kadar normal zaten hissetmemek 😊 çok değişik yaa içeride bişey var kalp atışı gibi 🥰 şekerli şeyler yiyin birde odaklanın ona daha kolay hissedersiniz ❤️
ecoss45 bahtnurr1 aa evet onu duymuştum ilk hissettiğim gün aşırı derecede çikolata yemiştim gerçektende sonrada yedim hissedeyim diye ama yok olmadı biraz daha büyümesini bekliyoruz o halde 🤲🤩
Adapte34 ecoss45 şuan 17+2 yim bişeyler hissettim hep ama o mu değil mi bilmiyorum kalp çarpıntısı gibi diyorlar ama ben onu hep midemde hissediyorum üst taraflarda kasıklarımda hissetmiyorum
ecoss45 Adapte34 evet bende ilk hissettiğim gün göbek deliğimin yan taraflarında hissettim aynı kalp atışı gibi pıt pıt attı sizinkide öyledir devamını beklemedeyiz artık 🤩
denizinnannesi ecoss45 23 24 den sonra hissedersin canim disardan bile belli oluyo hatta ama oncesinde duzensiz hissediyorsun bende 17 gibi hissettim ama suan dışardan bile goruyom harika bisey