IzmirliBurcu
ya çok teşekkür ederim bilmiyordum , devlet hastaneleri tam bir işkence randevu bile alamıyorum doğru düzgün , normalde de özel kliniğe gidiyorum zaten . Doktorum ben verim ama benim verdiğimi kabul etmeyebilirler demişti beni de bir telaş almıştı şimdi rahatladım 🌸😅