Eylemmm1655 Selam kızlar 😊 Hikayeme geçeyim hemen sabah saat 5 te yatisim yapıldı ve ne açılma ne sancı ne su hiç.biri yok 40+3 olduğum için doktorum da izine çıkacağı için doğumu başlatalım dedi bende kabul ettim bayramda doğurmak istemiyodum neyse kizlar önlük getirdiler giydim serumla başlattılar az dozla ardından nst ya bağlıyım sancıları çıkmaya başladı ebeler her saatte gelip alttan baktılar sadece az bisey yumuşama var diyolar suniyi saatte bi yuksettiler 100 leydi en son sancıları da 100 de gidiyo du ama şu bile.icmedim o gün ertesi günden kalmayım sonra saat 12 oldu doktorum çatala alttan bakti sadece bir parmak açılma var ve 7 saattir şunu sancı çekiyon ilerleme yok sezeryan dedi bende istemedim saat 3 kadar bekleyelim dedim o sıra suyum sızarak akmaya başladı ve asıl doğum sancısı başladı Meyer ben sabahdan beri dayanilacak ağrılar cekiyomusum bu neymiş dedim çok zorlandım ham ağrılar bi dk bile.gecmeden düzenli geliyordu ama nst ya bağlıyım ağrıları yatarak karşılıyodum saat 3 oldu ebe geldi tekrar Altan bakti ilerleme yok dedi sezeryana aldılar beni giydirdiler getiriyorlar ameliyathane ama nasıl korkuyorum elim ayağım titriyor ağlıyorum neyle karşılaşacağımı bilmiyorum sonuçta İçeri girdim müzik açık ekiplerin hepsi bayan güler yüzlüler çok tatlı sohbetler ediyorlar benim le anestezi uzmanı erkekti sadece belimden iğne yapacağını söylediler dediklerini yaptım tani ağrılarım beni zorluyor du kilimdamadan omuzlarını eğ çeneni göğsünün inadına koy q0 saniye bekle.dediler uyguladım sadece sinek ısırığı gibi hafif sıcaklık hissettim belimde ardından hızlıca uzan dediler bi ayağıma atana kadar çoktan uyumuşum her yerim 😀 Neyse.cok tatlı bi kiz vardi bana serum iğne yapan çok tatlı sohbeti vardi bana anlattı korkmam gerekn bisey yok miden bulanır bana söyle nefes alamazsan falan diye çok şükür olmadı kollarımı bağladılar yatağa sonra anadan doğma açtılar. Üzerimi doktorum geldi başladılar sontayi taktılar hissetmedim kizlar sonra yanımda ki kız elimi tuttu simdi prova yapicaz korma daha başlamadık dedi bende tamam dedim ardından cekidtirmeleri hissettim acımadı sadece bedenimi kaldırıp indirmek gibi derken bebeğimi çıkarmışlar yukarıya bi kaldırdılar boncuk boncuk etrafa bakiyo Ay bağırarak mutluluktan bi ağladım sormayın kizlar yanağıma verdiler oyle güzel bi duygu ki anlatılamaz yasanir😊 sonra beni bi titreme tuttu konuşamadım nefes alamıyorum dedim oksijen verildi dikislerim atıldı ardından cikarildim ve ısınmam için sıcak hava verildi ellerime odama getirdiklarinde bile.titremekten zıplayıp duruyodum bi zaman sonra gecti Bebeğimi gördüm kucağıma istedim kokladım emzirdim 🙂🙂 Kizlar çok uzun oldu sebebi ben detay anlatılan hikayeleri. Okumayı sevdiğim için kusura bakmayın sormak istediğiniz bisey varsa cevaplarım Rabbım herkes e kolay doğumlar nasip etsin inşallah..
Zeyyyn Eylemmm1655 Allah Analı babalı büyütsün inşallah ömrüde bahtıda güzel olsun ne güzel anlatmışsınız sezeryan dan çok korkuyorum bende siz kurtulmuşsunuz bizede hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbim 😊😊
Hatice9620 Öncelikle Allah sağlıklı uzun ömürler versin bebişine canım inşallah 🙏🤲 sezeryan dan sonra ağrın çok oldu mu toparlanabildin mi hemen? Sondayı çıkarırken çok acıdımı 😁 hemen sütün geldimi sezeryan dan sonra gelmez diyorlar hemen teşekkür ederim 🙏😍
Eylemmm1655 Hatice9620 Hatice9620 Amin bütün evlatlarımıza Rabbım uzun ömürler versin cnm 3 saat sonra sontami çıkardılar hala uyuşuk olduğu için inan hiç birsey hissetmedim canim sütüm de gelmedi mama verdim ama anne bebek bağı için odaya gelir gelmez emzirdim ama saçma makinesi istedim 1 er damla geldi mama verdik mecbur ağrım cok abartılacak kadar olmadı zaten az bisey ağrı hissettiğimde hemen ağrı kesici istedim bu zaman sonra uyuşukluk gecti ayağa kalktım yürüdüm yavaş yavaş açıldım yatarken kalkarken ağrı oldu sadece cnm sütüm de dün geldi bebeğimi doyurmalik çok şükür bu gun sadece sabah verdim mama gerisi kendi sütüm
calikusu_03 Allah evladınıza hayırlı sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah. Bize de kolay doğum nasip etsin.. ne kadar süre sonda emzirdiniz, hemen geldi mi sütünüz ? Bir de çok ağrınız oldu mu kusura bakmayın merak ediyorum
Eylemmm1655 calikusu_03 hemen gelmedi sütüm canim mama verdim anne bebek bağı kurmak içn sürekli emzirdim ağrım cogaldiginda direk ağrı kesici istedim hep rahat etmek için bi ara narkoz u atmak için boğulma gibi biseyler oldu boğazıma kustum gecto çok şükür sezeryanin kotu yani bende öksürmekten zorlandım çünkü dikiş yerim açığını için
MerakliAnne61 Allah anali babali buyutsun masallah kavusmussunuz darisi bize insallah :) Kanama kontrolu zorladimi kac kere geldiler o sure zarfinda spinalin etkisi devam ediyomuydu hissettinizmi
Eylemmm1655 MerakliAnne61 10 saat sunu sancı verildi cnm 8 kez Altan baktılar yani açılma olmadığı için canim yandı biraz bi tanesi suyumu patlattı hatta 3 saat dayanılmaz ağrılar çektim nst ya bağlı birde ama zaten narkoz atmak zaman alır büyük abdestini iki defa çıktım eve geldiğim de 77 kiloydum yani hamile olduğum kiloda geri geldik eve çünkü ameliyat ta sismedik yerim kalmadı ödemden sonra gaz çıkarmaya başlayınca az önce tartindim 70 kiloya düşmüşüm 😆