halimeeeey ayakta çok kalmamaya çalışın dikişler şişmesin. Tentirdiyot kullanıyor musunuz çabuk iyileştirir. Ay doğumdan sonra muayne etmeden hastaneden göndermiyorlarya çok ağlamıştım, can acıtıyorlar gerçekten. 1 hafta sonra tekrar gel dediklerinde başka doktora gitmiştim hafif bakmıştı eliyle. Genelde sorun olmuyorda işte ondn sonra 2 sene gitmedim hastaneye. Suan hamileyim en korktuğum seyler onlar🥺🥺 dikkat edin çabuk iyileşir yorulmayın ayakta