Ela20 Merlin, prison break, black mirror, Unorthodox, Bodyguard, Into The Night, Grace and Frankie, Biohackers, Freud
Ayse2011 Semy vikingler güzel diziydi 😁 eski zamane dizileri ve aktörü sahneleri dikkat çektigi için bayılmıştım. Suanda peaky blinders ı izliyorum yine aynı sebepten. Ya o kadar çok izledimki aklıma gelmiyor ama la casa de papel de süper bi diziydi aksiyon dolu . Bide alt yazılı black crown var 2 kez izlemiştim bu diziyi ışid ile ilgili güzel bir dizi savaş seviyorsanz 👍🏼 Birde tabiki elite var 🤧 bol bol zengin okullu dizisi artı 18 kısmı çok ama sarıyor.ben cok sevmiştim.
zhenis2930 Semy ahahaha izledin mi daha önce ben hastasıyım yaa hatta çok izliyorum diye eşim bana kızıyor 😂😂 yok kız beğendiği şeyler de oluyor tavsiye ettiği dizi ve film önerileri de var