Kızlar 36+2 de bebeğim 3300 kiloydu 😔 37+3 oldum herkes karnın cok yukarda daha inmez diyor. Bebek geç gelirse kilosu fazla olacak normal doğum olmasını cok istiyorum bakacak kimsem yok eşimde becerikli değil bir an önce toparlanmak istiyorum. Karnınız ne zaman indi ne zaman doğurdunuz