elfmoom atlatamadim genelde bende kışın olurdu havalar daha kuru olduğu için yazın ilk defa oldu Bebek pişik kremi kullanıyorum biraz daha azaltıyor baya nemli oldukları için aynı şekilde benim de kaşlarımın arası dahi dökülüyor yüzünüzü bol bol yıkayın fazla kozmatik ürün kullanmay8n güneş kreminiz iyi gelmiyorsa değiştirebilirsiniz bana Sebamed iyi geldi gibi gibi bebanthol pişik kremi de baya etkili yalnız 🤭